Welkom op de website van

Oranjevereniging Wolfheze

Beste Wolfhezenaren,

De glazen zijn weer gespoeld, de tafels geboend en de tent is weer droog ingepakt. Het Oranjefestijn van 2019 is voorbij. Ruim 2 weken met activiteiten van en voor het dorp. Als nieuwbakken voorzitter was het een spannende belevenis, maar dankzij de inzet van alle vrijwilligers en het bezoek van jullie – Wolfhezenaren – is het een groots feest geworden. Want feest dat was het, en het maar matige weer heeft de pret niet mogen drukken.

Het was feest voor iedereen,  van de aftrap met een filmavond, via ‘Koningsdag’en de gezamenlijk ‘Wolfheze proeft’ lunch, tot het besluit met de ‘Lumberjack’ party, er is voor iedereen iets te doen geweest. Mocht je het gemist hebben, dan reken ik er op dat je volgend jaar wel van de partij bent, want feestvieren doe je samen!

Zelf heb ik genoten van de inzet van alle vrijwilligers die ons dorp rijk is. Een berichtje via facebook of whatsapp is voldoende om mensen bij elkaar te brengen. Zowel bij het opzetten, als bij de – uitgestelde – afbraak van de tent, binnen een uur zijn er 10-tallen handen om gezamenlijk de klus te klaren. En dan heb ik het nog niet over de vele man- en vrouw-uren voor alle andere zaken die geregeld en gedaan moesten worden om zo een feest mogelijk te maken.

VRIJWILLIGERS BEDANKT,

Zonder jullie was het Oranjefestijn niet mogelijk geweest.

Het bestuur neemt nu een paar maandjes vrij, maar in september gaan we met frisse energie nadenken over het festijn van 2020.