Naast de jaarlijkse contributie, wordt de Oranjevereniging wordt ook gesteund door donateurs. Zij betalen €50,- per jaar en worden daarom de “Club van 50” genoemd.

De “Club van 50” is erg belangrijk voor de Oranjevereniging. Het is voor de vereniging een hele klus om financieel gezond te blijven, en de ambities in het programma te blijven waarmaken. Mede dankzij de “Club van 50” blijven we uit de rode cijfers.

De Oranjevereniging blijft op zoek naar nieuwe donateurs. U kunt zich aanmelden voor de “Club van 50” door een email te sturen naar: info@oranjeverenigingwolfheze.nl of door €50,- over te maken op IBAN NL47 RABO 0355 0092 18, onder vermelding van uw naam en adres en uiteraard “Club van 50”.