De Oranjefeesten zijn van en voor iedereen in het dorp. Voor nieuwe inwoners van Wolfheze is meedoen als vrijwilliger een uitstekende mogelijkheid om veel mensen te leren kennen en deel uit te gaan maken van deze gezellige gemeenschap.

Veel vrijwilligers helpen elk jaar mee maar we hebben ook elk jaar nieuwe vrijwilligers nodig om het stokje over te kunnen nemen, continuïteit te waarborgen en te voorkomen dat het een exclusief “gebeuren” wordt. Iedere hulp is dan ook altijd welkom.

Dat met veel mensen snel veel werk kan worden verzet merken we elk jaar weer bij het opzetten van de feesttent.

Een ieder is van harte welkom om ons daarbij te helpen!

De Oranjevereniging heeft concreet mensen nodig voor de volgende klussen:

• contributie ophalen
  • karren/fietsen versieren
  • opbouw (en afbreken) tent
  • bardiensten
  • opbouw schiettent
  • opbouw podium
  • tent inrichten
  • (jeugd) bestuursleden
  • programma hulp
  • karren/fietsen begeleiden

Je kunt je vooraf opgeven bij een van de bestuursleden of gewoon naar de tent komen om te kijken of en waar er nog ondersteuning nodig is.

Doe je mee? Meer informatie en contact opnemen kan via één van de bestuursleden of via: info@oranjeverenigingwolfheze.nl